onsdag 6. februar 2008

Blogger

Bloggen Hjortefot ble kåret til årets vgblogg, den er godt skrevet og blir ofte oppdatert noe jeg tror mange er opptatt av. Jakt er ikke min store lidenskap, men han som har laget bloggen skriver såpass bra at det blir så intresant det kan bli for en jente på 16 år!
Minus
veldig mye tekst, litt rotete syntes jeg. Ikke den bloggen som fanger øye med det første, en bedre forside kunne gjort seg.
Petter Solberg's blogg er en fin blogg med mye bilder og ofte oppdateringer. Man kan følge han gjennom alle løpene og tror han skriver innleggene selv, det skal hvertfall virke som om han gjør det. Bildene er bra og man få se litt private sider av Petter Solberg noe som gjør det mere intersant å lese.
Minus
veldig lite farger og litt dårlig skrevet, fanger ikke helt interressen og det blir bare enda en kjedelig kjendis blogg for meg.

Jeg syntes bloggen Oslo stil er den beste av dem, den er ryddig og lett og lett å finne frem på. Liker spesielt godt kalenderen hvor datoene er røde hvis det er et bilde fra den datoen. Forsiden virker eksklusiv med gråe løver på hvit bakgrunnd. Det passer fint med et bilde av dagens OsloStil syntes jeg, gir et godt inntrykk av hva siden omhandler.
Minus
Det eneste som trekker ned er at det står svært lite skrevet på siden, kunne godt ha stått hvor de forskjellige hadde kjøpt tingene syntes jeg, men ellers den beste bloggen blandt de tre jeg har valgt.

Ingen kommentarer: